Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych

Digitalizacja pracy biura rachunkowego w obszarze: automatyzacji obiegu dokumentów, współpracy z wieloma Klientami oraz internetowej wymiany dokumentów.

Automatyzacja codziennej pracy i odpowiednie narzędzia sprawią, że praca będzie szybsza i bezbłędna, a Ty zaoszczędzisz swój czas!

Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych

Czy wiesz, że 90% czasu pracy poświęcasz na stale powtarzające się czynności?

na przepisywanie danych z faktur do systemu księgowego
0 %
na przypominanie o dokumentach i korespondencję z Klientami
0 %
a tylko 10% na przygotowanie potrzebnych dokumentów
0 %

Zainwestuj w swój czas!

Odzyskaj aż 50% swojego czasu poprzez automatyzację codziennej pracy z Comarch ERP Optima

Jakie rozwiązania oferuje system?

Moduł Optima dla Biura Rachunkowego

Internetowa wymiana dokumentów

Comarch Moje Biuro Rachunkowe

Funkcjonalności Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych:

Internetowa Wymiana Dokumentów, czyli mechanizm zapewniający bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami Comarch ERP Optima. Klient biura rachunkowego – biuro rachunkowe.

Prowadzenie księgowości, w tym rejestrację i analizę dokumentów finansowych, tworzenie i prowadzenie ewidencji księgowych, generowanie raportów finansowych. 

Wykonywanie operacji seryjnych takich jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracje.

Weryfikowanie etapów prac związanych z Klientami np. wysyłka czy księgowanie dokumentów.

Automatyzacje procesów związanych z zarządzaniem kadrą i płacami, w tym prowadzenie ewidencji pracowników, generowanie list płac i raportów związanych z wynagrodzeniami.

Integracja modułu Biuro Rachunkowe z modułem Obieg Dokumentów, które umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów z klientami i urzędami, co pozwala na szybsze i bardziej efektywne realizowanie codziennych obowiązków.

Wysyłanie i odbierania e-maili z wielu kont pocztowych.

Przygotowanie wielu raportów dla wskazanych baz klientów, rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego dla danego klienta.

Bezpłatna aplikacja Comarch Moje Biuro Rachunkowe

Udostępnij swoim Klientom możliwość elektronicznej wymiany dokumentów za pomocą bezpłatnej aplikacji!

Wystawiaj faktury i wysyłaj je do Biura Rachunkowego prosto ze smartfona

W aplikacji Comarch Moje BR można bezpłatnie wystawić do 10 faktur sprzedaży miesięcznie. Gdy biznes się rozwinie, można w łatwy sposób przejść na Comarch ERP XT.

Podgląd aktualnego stanu zobowiązań Klienta poprzez wymianę danych z Biurem Rachunkowym

Pulpit nawigacyjny aplikacji jest zaprojektowany w taki sposób, że wystarczy jedno spojrzenie, aby w mgnieniu oka uzyskać pełną informację o wartości i koszcie sprzedaży za dany miesiąc, a także informacje o aktualnych podatkach, które zostaną naliczone.

Dodawanie dokumentów kosztowych ze zdjęć i plików za pomocą skanowania danych OCR

Dodanie faktury nigdy nie było prostsze, wystarczy zrobić zdjęcie, a dane z faktury zostaną przesłane do programu za pośrednictwem usługi Comarch OCR.  

Szybki kontakt dzięki wbudowanemu komunikatorowi i automatycznym powiadomieniom

Dzięki wbudowanemu komunikatorowi przyspieszysz przepływ informacji i szybciej wyjaśnisz pytania.

Wypróbuj za darmo:

Comarch ERP Opima dla Biur Rachunkowych
Comarch ERP Opima dla Biur Rachunkowych

Zobacz, które moduły Comarch ERP Optima dla Twojego biura rachunkowego będą najlepiej dopasowane:

Comarch ERP Optima Księga Podatkowa

Księga Podatkowa pozwala biurom rachunkowym w łatwy sposób obsługiwać księgowość firm swoich Klientów i rozliczać ich z urzędem skarbowym na podstawie Ksiąg Przychodów i Rozchodów, ewidencji ryczałtowej lub ewidencji VAT. Pozwala w prawidłowy sposób naliczyć podatek od towarów i usług oraz wyliczyć deklarację VAT. Moduł jest na bieżąco aktualizowane do obowiązujących przepisów polskiego prawa podatkowego.

Comarch ERP Optima Księga Handlowa

Księga Handlowa to moduł, który pozwala biurom rachunkowym świadczyć usługi dla firm w postaci kompleksowej księgowości zgodnie z przepisami o rachunkowości. Jego głównymi zaletami są uproszczenie pracy dzięki automatyzacji procesów księgowych, rejestracji VAT oraz możliwości drukowania i przesyłania deklaracji elektronicznych.

Internetowa Wymiana Dokumentów

Wsparcie w wielu codziennych sytuacjach biznesowych, takich jak:

  • współpraca pomiędzy firmą, a obsługującym ją Biurem Rachunkowym,
  • przesyłanie danych między punktami handlowymi, a działem księgowości,
  • przesyłanie faktur elektronicznych.

Dzięki IWD mogą być przekazywane różnego rodzaju dane, takie jak: dokumenty handlowe, raporty kasowe, rozliczenia, lista pracowników, lista kontrahentów, formy płatności, definicje dokumentów, listy płac, typy wypłat itp.

Pobierz cennik Comarch ERP Optima

Przetestuj za darmo Comarch ERP Optima DEMO!

Poznaj możliwości Comarch ERP Optima

Wersja demonstracyjna zawiera wszystkie moduły: Faktury, Księgowość, Kasa/Bank, Handel z Magazynem, Kadry i Płace, Środki Trwałe , CRM i Serwis, Analizy BI

Dostępna wersja stacjonarna lub wersja w chmurze

Comarch ERP Optima jest dostępny w modelu stacjonarnym: instalowany lokalnie na urządzeniu z oprogramowaniem Windows oraz w Comarch Cloud (model abonamentowy) przez Internet.

Dołącz do grona zadowolonych Użytkowników

Z Comarch ERP Optima korzysta ponad 75 000 polskich firm z różnych branż. Cenią program przede wszystkim za zgodność z polskimi przepisami, intuicyjność oraz wsparcie największego polskiego producenta oprogramowania typu ERP.

+48 530 922 325

Oddział Warszawa:

ul. Centralna 22, 05-816 Opacz-Kolonia

Oddział Olsztyn:

ul. Marka Kotańskiego 2/B.015 (Koszary Park), 10-166 Olsztyn

e-mail: biuro@bmpconsulting.pl

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji? Skorzystaj z formularza kontaktowego lub skontaktuj się z naszym zespołem.